Tuesday, December 30, 2014

Jõulukingitused

Aastavahetus on juba homme ja ma pole veel oma jõulukingitusi tutvustanud. Mõtlesin need ikka selle aastanumbri sees ette võtta, sest muidu ma lükkan seda postitust aina edasi ja mis ma maikuus enam jõuludest pajatan kui kõigil juba jaanipäeva ootus nii südmes on. :) 
See aasta mul erilisi soove kingituseks ei olnud. Aga päkapikud üllatasid mind ikka. Ainus soovike oli saada omale pehme hommikumantel, mida ma juba väga pikalt Seppäläs paitamas olen käinud. Õnneks võeti mind kuulda ja sain imepehme beežika hommikumantli omanikuks. Nüüdsest on see minu vaieldamatult lemmik riideese! :D Armsad lillad sussikesed on mantli juurde vaid lisaboonus, sest susse vajasin juba ammu. 


Ma olen alati õnnelik kui saan kingituseks ilutooteid. Seekord õnnistati (:D) mind maailma parima lõhnaga kehakoorija ja kehavõiga. Bath & BodyWorks kehakoorija koorivad osakesed on roosa liiva terad. Esmakordne ja ülipositiivne kokkupuude. Koorija lõhnab kookose järele ja ma lihtsalt ei saa nina sellest pudelist eemale hoida. Kasutasin seda kehakoorijat eile spaas ja kõik mu ümber olid nagu politseikoerad.. Suurepärane koorimisvõime ja lõhn! Dermosil berry therapy astelpaju kehavõi üllatas mind samamoodi väga positiivselt. Või on tiheda konsistentsiga ja niisutab seetõttu väga hästi. Lõhnab mõnusalt ja on ilusat värvi.. nämmm. :) Dermoshopist tellitavad tooted on üldse väga, väga head ja sobivad põhjamaisele nahale imeliselt.



Sain endale väga armsa Victoria's Secret pinal/kotikese, mille sisu oli head ja paremat täis. Kotike on täpselt paraja suurusega kuhu sisse mõned kosmeetikatooted paigutada, kui käekotis on vähe ruumi ja suuremat kosmeetikakotti kaasa võtta ei saa. See näeb ka väga hea välja, ilutseb juba mitu päeva mu öökapil. Koti seest leidsin aga kaks imehead Bath & BodyWorks'i küünalt, reisisuuruses kookoselõhnalise kehakreemi ja roosa läikiva huuleläike, mis lisaks kaunile välimusele ka lõhnab ja (maitseb ;)) ülihästi. 



Kuna ma fännan Bath & BodyWorks'i tooteid juba ammu ja eriti vaimustusse ajavad mind nende seebid ja kätekreemid, siis olin tõeliselt õnnelik kui kingikotist leidsin endale köögiduo - ägedas plekkkorvis limonaadilõhnalised vahuseebi ja kätekreemi. Ma ei saa aru kuidas saavad mõned asjad niiiiiiiiii hea lõhnaga olla? Teie saate või? Ma kardan, et ma oleksin võimeline selle seebi ära jooma.. :D Loodan, et Henryl samad mõtted peas pole. :) See heleroheline komplekt sobib ideaalset mu kööki!


Suurepäraste lõhnaelamustega jätkates, tahaksin tutvustada ja veel enam proovida JOIK valge šokolaadi vannitrühvleid. Minu täiesti esmane kokkupuude selliste vahvate kuubikutega. Ma olen need avanud vaid nuusutamiseks ja vaatamiseks, aga kindlasti räägin neist ka lähemalt siis, kui neid juba proovinud olen. 


Olen tõeline lõhnaküünalde fänn. Üleüldse meeldivad mulle küünlad, isegi siis, kui need ei lõhna. :D Alati peab mul kodus vähemalt üks küünal põlema. Vahel põletan neid isegi suvel, näiteks mustadel augustiöödel. Sügisel ja talvel aga kindlasti igapäevaselt. Sain nüüd oma küünlavarudesse korralikult täiendust, juhhuu!


Mulle läks väga hinge see armas inglikuju, mis muudab värvi. Nii ilus ja siiras. Riputan või paigutan selle kindlasti Tallinnas oma silma alla. :) Sain ka paar ilusat käevõru. Nendest ei saa mulle kunagi küllalt. Neid võib olla kasvõi 100, aga ikka on vähe. :D Kuna tervist peab hoidma, siis kingikotist ei puudunud ka vitamiinid. Tarvitan toidulisandeid üldiselt vaid talvel, sest siis on neid enim vaja. Väga vajalik kingitus igatahes. :) Minu pakil on kirjas naine ja Henry pakil mees, et ma ei saaks Henry omasid ära süüa.. :D 


Lõpetuseks minu esimesed nahast kindad. Ma olen tavaliselt kasutanud vaid käpikuid ja sõrmikuid, aga nahksed kindad hoiavad hoopis paremini sooja ja samas sõrmed liiguvad. Näevad ka väga ilusad välja ja sobivad väga hästi mu mantli juurde. Kinnastes on ka üliarmas pehme sisu.



Meeleolukat aastavahetust! :)

2 comments:

  1. kust eestis bath & bodyworks tooteid leida võib? või tellid internetist?

    ReplyDelete
  2. Eestist neid vist kuskilt ei leiagi kahjuks.
    Minu tooted on saadetud USA-st ja olen need tädi käest ostnud. :)

    ReplyDelete