Saturday, December 13, 2014

Jõulud on säramise aeg

Jõulud ja aastavahetus on aeg, millal lihtsalt peab särama. Kes kaunis kleidis, kes säravas jumestuses. Veel parem kui liita need mõlemad. 
Pean tunnistama, et kui ma kunagi litritest ega suurest sädelusest ei hoolinud, siis viimasel ajal olen külge saanud suure litrihulluse. Kuna kõik poed on säravaid ja sillerdavaid litritega kleite, pluuse ja seelikuid täis, siis üha enam ma imetlen neid kauneid riideid. Ma ei ole endale veel mitte midagi sellist ostnud, aga silma olen peale pannud nii mõnelegi seelikule. Kahjuks ma olen päris kindel, et üleni litritega kaetud kleiti ma välja kanda ei oskaks, siis igaks juhuks jätan selle poeriiulile. Seelik, aga on juba natuke tagasihoidlikum ja ühe punase sifoonpluusiga kombineeriks seda meeleldi (ei saa ma sellest punasest üle ega ümber). Ka mitmetes blogides olen märkanud litrihullust ja see ainult süvendab mu tundeid nende kaunite helklevate riiete vastu.. :D Minu erilised lemmikud on mustad ja pronksikarva litritega seelikud ja kleidid. 








Pidustused annavad võimaluse ka oma jumestuses veidi mängelda. Jõulud ja aastavahetus on täpselt ideaalne ajastus, millal silmadele ja põskedele natuke rohkem sära juurde lisada. Kuldsed, pronksjad ja hõbedased silmavärvid ja -lainerid on lausa kohustuslikud pühademeigiks. Sama kehtib ka punase musisuu kohta. Pilku saab veel dramaatilisemaks muuta pikkade kleebitavate kunstripsmete abil. ;)




Kaunist pühadeootust!

No comments:

Post a Comment