Monday, December 22, 2014

Goldwell & Tigi

Soetasin endale möödunud nädalal paar uut juuksehooldustoodet - Goldwelli juuksemaski, Goldwelli juuretõstja-kuivšampooni ja Tigi juukselaki. Tigi juukselaki ma tegelikut võitsin Salon+ facebooki lehel, aga jõudsin selleni alles kuu aega hiljem. 


Minu suur lemmik on Goldwell Dualsenses Rich Repair 60sec treatment, mida ma olen nädalakese vältel juba mitu korda kasutanud. Õigupoolest olen seda varasemalt koolis korduvalt kasutanud nii enda kui teiste peal ja olen tühjaks kasutanud ka reisisuuruses versiooni. Saan sellest juba seetõttu rohkem kirjutada ja oma emotsioone jagada, mis sest, et enda potsik alles täitsa täis on. Tegu on tõesti väärt tootega, sest juuksed jäävad pehmed ja siidised. Kuna tegu on taastava maskiga, siis sobib see eelkõige neile, kelle juuksed kipuvad kuivaks minema. Kuigi talvel võiksid kasutada seda tõesti kõik, kellel juuksed peas. Mask on üpris paksu konsistentsiga ja lõhnab imeliselt. Pakil on kirjas, et 60sec treatment, aga mina hoian seda parema tulemuse saamiseks alati kauem peas. Samas, aga ka ühe minuti jooksul suudab mask teha juuksed pehmeks ja mõnusaks. Kui juuksed on väga rikutud, soovitaksin seda kasutada palsami asemel. Maski saab soetada näiteks SIIT.


Goldwell dualsenses ultra volume Touch-up spray-kuivšampoon on väärt kaaslane selleks puhuks, kui hommikul on kiire ja pead pole aega pesta või lihtsalt ei viitsi seda teha. Kasutasin seda ka puhastel juustel kohevuse saamiseks. Minul on see esimene kuivšampoon, mis ei tee juukseid valgeks, jahuseks ja puiseks. Juuksed jäävad ilusti puhtaks, pehmeks ja läikima. Mulle meeldiks kui see lisaks kohevust veidi rohkem, aga ma ei hakka kurtma, sest ostsin selle siiski kuivšampooni eesmärgil. Lõhn on tootel täitsa hea, aga õnneks natukese aja vältel juustest kaob. Touch-up spray-kuivšampooniga saab tutvust teha SIIN


Tigi Bed Head Flexi Head juukselakk on üks meeldivamaid lakke. Kuna olen väga, väga, väga palju erinevaid juukselakke kasutanud, siis tean, mis minu juuste jaoks on hea ja mis mitte. Antud lakk on tugeva ja painduva hoiakuga. Minu arvates sobib pigem lõppviimistluseks. Lokkide parim sõber! Lakk lõhnab hästi ja ei häiri. Pudel on pirakas ja mugava otsikuga. Mulle meeldib! Laki leiab näiteks SIIT




No comments:

Post a Comment