Wednesday, December 3, 2014

Hädas kuivade kätega? Väike nipp leevenduseks

Olen viimased päevad täitsa hädas oma kuivade käelabade ja küünenahkadega. Üldiselt on mulle kreemist piisanud, aga see kord mitte. Kuna puutun koolis tunduvalt rohkem veega kokku kui muidu, siis arvan, et asi on sellest tingitud. Täna mõtlesin teha kätele maski. Kuna mul spetsiaalset kätemaski või mis iganes asja ei ole, siis otsustasin need oliiviõli sisse määrida. Aga, et mitte tegevusetuna passida, õliste käte tõttu, siis tulin ühe toreda avastuse peale, kuidas teha kätele õlimaski, ilma, et muud tegevused selle tõttu kannataks. Leidsin kodust kilekindad, mis on kaasas juukseväridega. Määrisin käed paksult õliga kokku ja pistsin kinnastesse. Väga win-win olukord, sest sain rahulikult kohvi juua, arvutis olla ja samal ajal said käed rahulikult taastuda. Kuna kile ei lase õhku ligi, siis läksid käed üsna ruttu soojaks ja õli sai veelgi paremini toimida. Hoidsin käsi õlimaski sees umbes pool tundi ja tulemus oli paremaks muutunud küll. 
Ma usun, et see pole kõigile mingi uus nipp, aga mina pole selle peale näiteks varem tulnud. Nüüd kavatsengi nii tegema hakata, sest tõesti on hea kui ei pea õliste käte pärast tegevusetult passima. Telekapult ja klaviatuur jäävad ka puhtaks. :D
Soovitan ka käsi koorida oliiviõli ja suhkruseguga. Käed saavad pehmeks. ;)



No comments:

Post a Comment