Sunday, November 9, 2014

Näohooldus

Ma pole kunagi ideaalse näonahaga hiilanud. Ütlen ausalt, et ega ma pole sellega kuigi hellalt ümber ka käinud. Eriti teismeeas kui sai pidevalt endale maailma kõige odavamaid vene jumestuskreeme näkku topitud. Suurema osa oma elust olen kasutanud ka sobimatuid pesemisvahendeid ja niisutajaid. Mul on kogu aeg kuiv nahk, aga kunagi ammu ma nagu ei mõelnud sellele, et peaks vaatama vaid kuivale nahale loodud tooteid, mitte neid lõhna järgi valima. Küll ma olin hädas kreemidega, mis ei niisutanud ja geelidega, mis hoopis kuivatasid, mitte ei niisutanud. Õnneks see aeg on minevikku jäänud. Kui enamasti esinevad vistrikud just rasusel näonahal, siis minul tekib neid siiski samamoodi. Mitte meeletutes kogustes ja kogu aeg, vaid pigem periooditi. Olen tähele pannud ka, et teatud juuksehooldustooted tekitavad vistrikke just põsesarnadele ja meelekohtadele. Kuna ma lausa vihkan ja paaniliselt jälestan igasuguseid punne, siis olen valinud ka vastavad tooted, millega oma nägu puhastada. 

Näopesuvahendiks olen valinud endale võimalikult puhastavad tooted. Avon ANEW vitale näopesugeel on hästi geeljas toode, mille mahapesemine vajab päris tükk aega masseerimist. See on muidugi positiivne, sest selle geeliga saab ühe korraga eemaldatud kogu meigi. Sain selle geeli juba ammu Henry emalt ja nüüd olen seda igapäevaselt kasutanud. Lõpp on lähedal ja saan öelda, et olen selle näopuhastusvahendiga väga rahule jäänud. Lõhn on sellel hea nagu Avoni toodetele ikka omane. 
Neutrogena naturals näokoorija on super, super, super hea koorija. Ma ei ole kindel, et seda sarja üldse Eestis leida on, aga kui peaks olema, siis võib kommentaariumis sellest märku anda. Tegu on üpris looduslähedase aknevastase koorijaga ja kui seda regulaarselt kasutada, aitab pahad tegelased kontrolli all hoida ilusti. Koorija ei ole väga karm, aga samas mitte ka liiga leebe. Täpselt paras iga paari päeva tagant kasutamiseks. 

Peale näopesu pühin alati oma näo üle näoveega. Sellega kindustan, et tõepoolest ei jäänud ainsatki meigikübet kuhugi ripakile. Hetkel kasutan Alkmene austraalia teepuuõliga näovett. See näovesi on efektiivne just tundliku ja probleemse näonaha puhul, sest hooldab nahka õrnalt ja ettevaatlikult. Kuna vesi sisaldab teepuuõli, siis aitab ka punnikeste vastu. Kasutan näovett igal õhtul ja hommikul. 
Alkmene Pickel Tupfer vistrikupulka kasutan siis kui vaja. Enamasti siis igapäevaselt :D. Ma ei ole eriti leidnud selliseid vistrikuhävitajaid, mis tegelikult ka töötaksid, aga selle alkmene pulgakese kohta jagub küll vaid kiidusõnu. Eriti hästi toimib lõhutud punnide puhul. 

Lõpetuseks niisutan näo. Hetkel on kasutusel Neroly aprikoosi 100% looduslik õli. Seda õli soovitas üks lugeja SELLE postituse all ja olen väga tänulik, sest aprikoosiõli on veel kiirema imendusvõimega kui avokaadoõli ja sobib mulle ideaalselt. :) Õli sobib väga hästi õrnale ja kuivale nahale. Samas sobib ka ärrituvale ja vananevale nahale. Sisaldab vitamiine A, D, E. Kasutan õli õhtul ja hommikul. 

3 comments: