Saturday, November 15, 2014

Minipuhkus Võrumaal

Pool nädalat tagasi seljatasime ühe üdini positiivse spaakogemuse. Käisime Henryga Võrus Kubija hotell-loodusspaas. Läksime pühapäeval ja tagasi tulime esmaspäeval. Kusjuures, kes tahab kogeda mõnusat spaapuhkust, ilma, et spaakeskus upuks rahvamassi, siis ärge broneerige oma puhkust ainult nädalavahetusele. Pühapäeval oli spaas vähe inimesi ja ruumi basseinides ja saunades piisavalt. Startisime pühapäeval päris varakult ja sõitsime esimese asjana Haanjasse. Kuna ma käin Lõuna-Eestis nagu kuuvarjutus, siis tahtsin kindlasti Suure Munamäe otsas ära käia. Käisin seal viimati väga väiksena ja ei mäletanud sellest käigust enam midagi. Õnneks oli pühapäev päikseline ja mõnus  ning Munamäe külastus möödus toredalt. Seejärel läksime Võrru. Super, super ilus linn. Mulle niiiiiiii meeldib sealne õhkkond ja üleüldse kõik on nii ilus ja mõnus. Suvel ma lihtsalt pean sinna tagasi minema!

Kekutan oma uue Mohito mantliga, mille Henrylt varajaseks sünnipäevakingituseks sain, :))

Kubija hotell-loodusspaa jääb linnast veidi eemale. See asub puude vahel, järve ääres, looduse keskel. Kujutan ette, et inimesed kes on kogu elu suuremas linnas elanud, naudiksid seda veel rohkem kui mina, kes olen enamus oma elust veetnud looduse keskel. Esimene asi, mis meile hotelli juures kohe silma jäi, oli teenindus. Ma pole vist mitte kuskil nii positiivset, sõbralikku ja viisakat teenidust kogenud. Kõik need inimesed olid seal imetoredad. Asi vist on selles, et Võru on nii mõnus koht ja pole sellist närvilist keskkonda nagu Tallinnas. Kohe näha, et inimesi mõjutab meeletult see, mis nende ümber on.
Spaakeskus on seal üpris väike, aga kõik, mida tahta on olemas. Atmosfäär on hubane, valgus on mõnus ja kõik on kuidagi nii maitsekalt sisustatud Ma võiksin sellest lõputult heietada kui ilus ja tore seal ikka kõik oli. :D Asja juures meeldis mulle tohutult veel see, et spaakülastuseks ei olnud kindlat aega, vaid võisime spaad külastada piiramata koguses. Nii käisimegi spaas, läksime tagasi hotellituppa ja paari tunni pärast läksime uuesti saunadesse ja basseinidesse mõnnatama. 


Hotellitoad on samamoodi väga ilusad ja kaasaegsed. Mulle meeldisid just värvid. Burgundia, valge ja pruun.. nii ilus. Ainuke asi, mille üle nuriseda on see, et hommikumantlid võiksid veidi pehmemad ja paksemad olla. Praegused hommikumantlid meenutasid mulle haiglas kasutatavaid hommikumantelid. :D 


Kuna meil oli romantikapakett, siis tuppa jõudes ootas meid juustu- puuviljavaagen ja kaks väikest veinipudelit. Pakett sisaldas ka shiatsu massaaži. Massaaži aja panime esmaspäeva hommikuks ja peale hommikusööki läksime sinna. Tegu on liikuva massaažilauaga ja hiljem oli väga mõnus tunne. Mudis korralikult selja, turja ja nimmepiirkonna lahti. 
Esmaspäeval liikusime Võrust Tartu Lõunakeskusesse. Käisime kaks korda 4D kinos, sest see on niiiii lahe! Esimesena vaatasime Õuduste Maja, mis oli nii tõeline ja hirmus. Karjusin seal korduvalt. :D Teisena vaatasime Hiina müüri, mis oli samamoodi ülilahe. Ma ei olnud kunagi 4D-s käinud, võib-olla sellepärast nii sillas olingi. 
Jäime oma minipuhkusega väga rahule ja soovitame kõigil seda suurepärast spaad külastada!! :)


2 comments:

  1. Kas varasemalt olid näitand, et seda mantlit tahad? Või aitas tal keegi valida? Suuruseid ka alati uskuda ju siltidel ei saa.
    Väga kena oled ja super armsalt sobib see sulle! :)

    ReplyDelete
  2. Me valisime ja ostsime selle koos, leppisimegi nii kokku, et mina valin välja ja tema tasub. :)
    Suur, suur aitäh! :)

    ReplyDelete