Saturday, November 22, 2014

Mida kinkida jõuludeks?

Jõulud on äärmiselt mõnus aeg ja see aasta ootan seda miskipärast veel rohkem kui varasemad aastad. Ma isegi ei oska konkreetset põhjust tuua, aga kui mõtlen jõuluajale ja kogu sellele meeleolule, siis tekib sisse mõnus ootusvärin. Olen ka õnnelik lume üle, mis maha tuli ja loodan, et jõulud tulevad meil seekord siiski valged. Eelmine aasta ei saanudki seda tõelist jõulutunnet hinge ja asi võis suuresti olla lumepuuduses. Minu meelest on jõuludel lausa kohustuslik paks lumevaip, mis katab maad ja puid, nii ilus, eriti maal. Võib-olla räägin nagu vanainimene, aga nii on. :D
Jõulude lähenemisel mõtlevad peaaegu kõik, et mida kinkida või mida kingituseks soovida. Mina pooldan alati südamega tehtud kingitusi ja pean lausa tobedaks, kui jõuludeks soovitakse raha. Okei, saan sellest aru siis, kui keegi kogub mingi suurema ostu jaoks raha ja siis kõik sugulased/sõbrad annavad omapoolse panuse, aga, et niisama eurosid nõutakse, on minuarust jõuludel kohatu. Muidugi, ma mõistan ka seda, et paljudele ei meeldi igasugune pudi-padi ja eelistavad ise endale midagi osta. Eks inimesed, traditsioonid ja tavad on erinevad ja see ju tegelikult minusse ei puutugi. :) Hetkel selle postituse mõte on hoopis see, et jagada mõningaid ideid, mida jõuludeks oma sõbrannadele, vanematele, kallimale või kellele iganes kinkida. Miks mitte ka iseendale soovida. :)

Minu meelest on ülilahe saada DIY kingitusi või neid ise teha. Ise tehtud, hästi tehtud ja pettuma ei pea keegi. Jõuludeks sobib imehästi meisterdada trühvleid ja neid kaunilt pakendada. Või hoopis kududa soojad käpikud/sall/müts või miks mitte ka keeta kokku üks hästilõhnav ilutoode. Mina, üle-eelmine aasta, kinkisin Henryle omakootud kindad ja mulle tundus, et ta oli küll väga õnnelik nende üle, mis sest, et muster natuke lokkas ja üks pöial oli suurem kui teine. :D Tihtilugu inimesed väärtustavad selliseid kingitusi tunduvalt rohkem kui poest ostetuid. 




Kellel ise meisterdamiseks aega ei ole, siis miks mitte osta poest midagi toredat. Seppälä on koht, kust leiab jõulukinkideks ALATI midagi. Need nunnud ning pehmed hommikumantlid ja sussid ja kindad ja sallid ja.. oeh, totaalne nunnumaailm. Sama lugu on ka pehmete pleedidega, no nendele on samamoodi võimatu vastu panna ja kunagi pole pleede kodus liiga palju. :D Kuna ma ise olen meeletu küünlafänn ja ka minu lähedastele need meeldivad (väikeste eranditega), siis mõni uus lõhnaküünal ei võta kellegi laual liiga palju ruumi. Kes fännab mõnusa lõhnaga seepe ja kreeme, siis miks mitte kokku panna üks väike komplekt, mis sisaldab käteseepi, -koorijat ja -kreemi. The Body Shop lausa mattub enne jõule vastupandamatutesse kinkekomplektidesse.


Kes, aga asju ei armasta või ei oska midagi konkreetset kinkida, siis miks mitte kokku panna üks korvitäis maiustuste, kohvi, tee, piparkookide, pähklite ja mandariinidega või hoopis veini/glögi ja muu hea paremaga.


Alati ei peagi kingitust pakki panema, vaid hoopis koos oma kaaslasega kokku leppida üks nädalavahetus spaas või kruiisil. Jõuludel on väga palju jõulukontserte ja etendusi, miks mitte kahepeale piletid osta ja hoopis üks meeldiv elamus saada. Piisab ka sellest, et hommikul oma pere või kaaslast ühe maitsva hommikusöögiga üllatada.
Jõulud on siiski aeg, kus esmatähtsad on inimesed, kellega sa oma aega veedad, mitte materiaalsed vajadused. Tuleb osata hinnata seda, mis sul on. :)

5 comments:

  1. Mul tuli nii hea soe tunne sisse seda lugedes, aitäh!:)

    ReplyDelete
  2. Väga südantsoojendav postitus, sain siit häid mõtteid kingituste tegemiseks. Pean ära mainima, et väga armas tüdrukulik roosa blogikujundus Sul! Head jõuluootust Sulle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga meeldiv on lugeda, et sain abiks olla. :)
      Mulle endale ka viimasel ajal meeldivad igasugused roosakad ja pastelsed toonid ja seetõttu mõtlesin blogi ka vahelduse mõttes selliseks muuta.
      Sullegi rõõmsat pühadeootust! (:

      Delete
  3. Aitäh ideede eest.
    Kohe hakkas mõte liikuma :P

    ReplyDelete