Sunday, November 16, 2014

Dove ja Timotei tooted

Nüüdseks olen piisavalt kaua saanud kasutadada kingituseks saadud Dove ja Timotei tooteid. Võin juba ette ära öelda, et nii soodsa hinnaklassi kohta on kõik proovitud tooted suurepärased. Olen Dove tooteid kasutanud aastaid ja pole nendes siiani nagunii veel pettuma pidanud. Timoteiga aga olid mul esmakordsed kokkupuuted.


Timotei precious oils šampoon ja palsam üllatasid mind väga meeldivalt. Kuna ma pole mitte kunagi varem Timotei tooteid kasutanud ja varasemalt nende kohta midagi ei teadnud, siis nüüd oli mul võimalus nendega tutvust teha. Sain proovimiseks nende kõige uuema väljalase. Tegu on parabeenide ja värviainete vabade toodetega. Šampoon ja palsam sisaldavad orgaanilist jasmiiniekstrakti, argaania- ja mandliõli. Antud šampoon ja palsam on mõeldud normaalsetele ja kuivadele juustele. Minule need tooted väga meeldisid, eriti palsam. Ainuke, mis härima hakkas oli lõhn. Mulle meenutab see Paco Rabanne One Million meestelõhna, aga kahjuks on mul sellest lõhnast üledoos ja see ei meeldi mulle üldse. Igatahes tooted tõesti niisutavad ja teevad juuksed pehmeks ja mõnusaks. Pealekaubaks on need ka väga, väga soodsad. 


Dove Deeply Nourishing dušigeel meeldib mulle väga. Pigem see on nagu dušikreem, mitte -geel. Mõnusalt kreemjas ja lumivalge toode lõhnab meeldivalt ja peseb ilusti puhtaks. Tegu peaks küll olema niisutava dušitootega, aga mina pole veel ühegi dušigeeli puhul aru saanud, kas see niisutab või mitte, sest kreemitan ennast nagunii peale igat pesu. Aga eesmärk mille pärast ma dušigeele kasutan, on siiski see, et see vahutaks, lõhnaks hästi ja peseks naha puhtaks. Dove oma teeb seda imeliselt! 
Dove hair therapy Intensive repair on kiire ja intensiivselt taastav mask-palsam. Pudeli taga on kirjas, et see on igapäevaseks kasutamiseks, aga mina seda nii tihti ei kasutaks. Kuna toode on siiski väga taastav, siis igapäevaselt võib see juustele raskeks jääda. Kord-kaks nädalas kasutamiseks täiesti piisav. Mina kasutan seda maskina ja hoian peas umbes 5 minutit. Juuksed teeb pehmeks ja kergesti kammitavaks. Kuivad juukseotsad taltsutab ka ära. 


Sain kingituseks tegelikult kaks Dove deodorant antiperspiranti, aga rullikuga andisn oma õele ja selle aerosooldeodorandi jätsin endale proovimiseks. Kuna ma olen peaaegu kõigile antiperspirantidele allergiline, siis ka selle Dove toote puhul pikka pidu ei olnud. Kahjuks ärritas ka see minu nahka ja jätsin katsetamise pooleli. Õde aga on omale saadud higipulgaga rahul. 
Dove Essential Nourishment kätekreem meeldib mulle väga. Niisutab hästi, imendub kiiresti ja lõhnab meeldivalt. See kätekreem on mul alati kotis ja kasutan seda üpris agaralt. Väga tänuväärt toode just koolis, kus lõikustundidel on mul suurema osa päevast käed märjad ja vajavad hiljem tugevat niisutust. Pakend on parajalt pisike ja seda on mugav endaga kaasas kanda. 


Dove-l on veel väga palju häid juukse- ja kehahooldustooteid, mida ma soovitan kindlasti proovida. Hind on neil kõigil väga mõistlik ja tooted on saadaval igas suuremas poes. 

No comments:

Post a Comment