Wednesday, January 30, 2013

huvitav maniküür

Täna tegin siis jälle katsetusi enda küüntega. Olen mitmeid pilte näinud küüntest, mis on tehtud täpitamistehnikaga. Ma muidugi proovisin esimest korda ja tulemus annab soovida, aga kui vähe paremini ja hoolikamalt teha ja võib-olla värve paremini valida ja kombineerida, võib tulemus väga lahe jääda. Kuna mul seda õiget täpitamispulka ei ole, siis kasutasin sellist taktikat:
Kustukumm mille otsa on torgatud tömbi otsaga nööpnõel ;) Seda nippi ma nägin vist kuskil kellegi blogis, aga ma ei mäleta kelle.

Küüned ise sellised siis:
Küünelakk on tegelikult totaalselt neoonroosa, aga lambivalgusega ei anna kuidagi sellist pilti saada, et õiged värvid pildile jääksid. Täpid on sinise ja valgega tehtud, proovisin rohelist ka sekka panna, aga see jäi hele ja rikkus puha ära :D


No comments:

Post a Comment