Sunday, January 27, 2013

Hetke lemmik juuksemask

Juuksed.. mu suurim probleemiallikas. Olen nendega hädas vist juba, mm, aastaid! :D Kuna ma värvin, kuumtöötlen ja kasutan mitmeid erinevaid viimistlustooteid, siis mu juuksed on kuivad ja otsad murduvad ja lõhenevad. Peale pesu meeldib mu juustele näiteks pusasse minna või siis selliseks takuliseks (mitte terves peas muidugi). Asi võib olla ka natuke pesuvahendites, mida kasutan. Enamasti on mu šampoonid ja palsamid tavalistest poodidest, mitte salongidest. Aga kuna need on asja ära ajanud, siis ei ole näinud mõtet suuri summasid investeerida salongitoodetesse, kuigi VÕIKS! Aga mingiaeg detsembris avastasin Kristiine Prismast mingisuguse vene toote-juustele mõeldud kreemmaski. Lugesin selle informatsiooni läbi ja seal oli täpselt selline jutt, mis mulle meeldib.. nimelt, taastab värvitud juukseid, takistab peakuivust, annab ilusa läike jne. Enamasti need poemaskid erilist efekti ei anna, aga see vene kraam teeb tõepoolest mu juuksed pehmeks ja läikivamaks (ma saan sellest aru seetõttu, et ma kasutan maski kord või kaks nädalas ja just pärast maskitamist on juuksed pehmed ja läikivad. Muidu nad seda ei ole). Lõhn on ka mõnus, ei ole häiriv. Ja kuna see on selline looduslik värk, meeldib see mulle veel rohkem (looduslikku kosmeetikat julgen ma rohkem testida, sest ma ei karda siis nii suurt allergilist reaktsiooni).
Btw, enamasti ma neid vene tooteid natuke pelgan, aga selles maskis ma pettuma ei pea.

Neid maske oli seal kahte sorti. Üks oli lilla (mis minagi ostsin) ja teine roosa. Lilla on mõeldud värvitud juustele ja roosa siis kõikidele juuksetüüpidele. Roosal oli tegelikult enamus sama jutt, mis lillalgi, niiet efekt on suht sama, ma arvan.

No comments:

Post a Comment