Saturday, January 26, 2013

Vanad teksad

Leidsin sahtlipõhjast oma vanad teksad, mida ma enam ei kanna, sest põlved on kulunud, aga ära visata ma ka neid ei ole raatsinud (nii on mu kõigi vanade riietega. Hommikul aga sattusin sellise foorumiteema peale, kus räägiti teksade valgendamisest. Mõtlesin siis, et proovin järele, äkki saan vanale riidele uue ilme. Aga kahjuks mu eksperiment luhtus, ma ei tea, kas siis asi oli valgendajas või milles, aga mingeid heledaid laike ma pükstele küll ei saaanud, pigem kaotasid tumedamat sorti teksad oma sinist tooni, mingid kerged heledamad kohad on küll, aga täpsemalt näeb alles siis, kui teksad on kuivanud. Kuigi midagi kantavat küll välja ei tulnud, ma arvan :D Võib-olla olen ma lihtsalt koba ja ei saanud hakkama, aga näiteks oma mingite uuemate teksadega ma sellist asja küll teha ei julgeks.

No comments:

Post a Comment