Sunday, January 27, 2013

Jälle väiksed ale'd

Kuna ma olen tõeline kreemi-, õli- ja spreifänn, siis paraku ma ei suuda neid ostmata jätta, eriti siis, kui need on allahinnatud (see peaks kõigile selge juba olema, et allahindlused on minu lemmikud). Eestis aga tihtipeale on suurim allahindlus võib-olla euro või healjuhul paar, aga kui Soomes minna sinna armastatud sooduskasti sobrama, siis sealt võib leida ikka korralikult allahinnatud kraami. Kuna ma elasin Soomes väikeses linnas, siis seal kaubamaju ei olnud ja seetõttu pidin piirduma suurte toidupoodidega, kus müüakse ka muud kraami ja pisikese Seppäläga. Citymarket on näiteks koht, kust olen saanud mõned odavad kehakreemid.
Hind oli vaid 1,4€ (ma kahjuks tavahindu ei tea öelda, sest seal ei olnud see ära märgitud). Selle kreemiga kahjuks kaasnes ka probleemike. Kuna ma olen päris paljude kosmeetikatoodete vastu allergiline (ma ei tea siiani, mis täpsema aine), siis esines ka selle kreemi kasutamisel väike sügelus ja seetõttu sai mu õde selle kreemi uueks omanikuks. Kreemi lõhn on muidu väga mõnus. Teine kreem, mille ma ostsin juba mitmendat korda, leidis siis mingiaeg väga tihedat kasutust, sest see niisutas nii hästi ja lõhnas ka meeldivalt. Sellesse investeerisin vaid 2€. Mingiaeg kasutasin ka sellist kollases potsikus, aga selle lõhn mulle eriti ei meeldinud. valikus oli ka valge, mis oli täiesti lõhnatu. Kõik sordid maksid 2€ ja seda ikka väga pikka aega (kui ma ei eksi, siis senikaua oli soodukas, kuni kreemid otsas).
Toidupoest, mille nimi mulle praegu ei meenu, leidis aeg-ajalt päris palju allahinnatud kosmeetikat ja ehteid. See huuleläige maksis 1 euro ja see peitekreemike maksis vist ka 1 euro või isegi vähem (säilivus ei ole üle läinud) ;)Seal leidub tihti ka maybelline jms jumestuskreeme, mis maksavad tavahinnast rohkem kui poole vähem, aga üldiselt on seal alles jäänud vaid liiga tumedad toonid.
Kõrvarõngad, mis näevad välja nagu kommid, maksid vaid 0,50€. Pole paha võimis ;)

No comments:

Post a Comment