Saturday, January 26, 2013

Huulepulga fänn nagu ma olen.. ja huuleläike kaaa!

Tumeroosad ja korallitooni huulepulgad on niii ilusad, et ma tahaks need lausa ära süüa! Mul on neid nüüd kogunenud paar tükki, mida ma siis kordamööda kasutada üritan. Enamasti värvin huuled tumedama huulepulgaga vaid siis, kui lähen peole või mõnele üritusele, vabal ajal ma enamasti erksat tooni huulepeale ei kanna (kuigi on ka ette tulnud seda). Huuleläigetest mulle meeldivad näiteks heledamad toonid, need nagu sobivad paremini kerge meigiga, aga tumedama jumestusega on roosa või punane huuleläige vaid kirsiks tordil ;)
Need on mu siis enimkasutatavad huulepulgad. Pulki on mul tegelikult veelgi, aga ma ei tea isegi, kus need olla võivad :D Igatahes, need kaks vasakpoolset on siis sellised virsikukarva toonid tegelikult (pildipeal ei ole vist päris õige värv neil), üks on läikiv, selle sain siis oma empsuka käest. Need pärinevad siis Avonist (mu suur hulk kosmeetikast ongi tegelikult sealt pärit, sest mulle meeldib see firma ja kogu sealne kraam), vasakult kolmas on see odav ülevaltpoe kraam, aga värv on väga tipstops, neljas pärineb Oriflamest ja on suppperheaaa, kuna seee niisutab nii hästi, mistõttu ei hakka huuled kuivama ja värv püsib hästi peal. Mul on samast sarjast olnud ka üks heledam toon, see meeldib mulle ka väga igapäevaseks kasutamiseks. Ja ma sain selle ülihea hinnaga ka, midagi 2,5€ kanti jäi summa. Paremalt teine on ka oriflamest, aga minuarvates mitte väga hea, sest huuled hakkavad selle pulga all kuivama, kuna huulepulk ei niisuta eriti, aga kui läiget peale kanda, siis saab päris okei tulemuse. Ja paremalt esimene pulk on siis ka avonist ja mu lemmikuim värv, aga sellega on juhtunud teadmata põhjustel mingisugune õnnetus ja ta näeb väga niru välja. :D kahjuks ma ei ole enam sama tooni kataloogis näinud, mis on kurbbb :(
Huuleläikeid on mul ka mitut tooni, aga enamusi ma eriti ei kasuta. Enimkasutatav on paremalt esimene, mis on siis ülihele ja jääb huultele nii ilus (ja vaadake vaid seda hinda :P). Kolm järgmist on siis komplektis, millest kaks tooni on mul juba pmst ära kasutatud, sest need olid kõige lemmikumad mul. See roosa on vanaema kosmeetikakarbist rotitud ja see on hea vaarika maitsega :D, kaks vasakpoolset on pärist siis usast ja maitsevad niii hästi, et ma enne sööks neid kui kannaks huultele. See kõige vasakpoolsem on mul ära kasutatud enamasti, sest see jäi huultele ka ilus hele ja õhetas mõnusalt. Igatahes mu jutust jäi praegu selline mulje, nagu ma ostaks huuleläikeid söömiseks, aga nii see tegelikult ikkagi ei ole :D

No comments:

Post a Comment