Friday, February 8, 2013

Tegus nädal

Blogi kirjutamisse on jäänud nüüd väike nädalane paus. Seda just seepärast, et mul on olnud väga tegus nädal ja ei ole blogiveergudele üldse tähelepanu pööranud. Nüüd aga olen nädalavahetuse kodus ja saan siia ehk midagi uut ka juurde lisada.
Aga ma mõtlesin kirjutada natuke oma nädalast Tallinnas, mis ja mida ma seal korda saata jõudsin.
Neljapäeval kui bussile läksin, tegin esimese peatuse Pärnus, mul oli Tallinna bussini umbes 35min ja paras aeg, et pangas oma uuel pangakaardil järel ära käia. See oli väga oluline käik, sest 31 jaanuar kaotas mu vana pangakaart kehtivuse ja kui ma poleks uuele järele läinud, siis oleks ma saanud kaardimaksed selleks ajaks ära unustada. Pangas läks muidugi tükk aega, aga napilt siiski jõudsin bussile, seekord läks õnneks.
Reedel oli mul proovipäev Järve keskuse Clipsonis (see oli tegelikult juba proovipäev vol 2, aga ma ei tahtnud ennem sellest midagi rääkida, kui midagi kindlat veel selgunud ei olnud). Päev siis algas kell 12 ja lõppes kell 18. Kassa oli mul juba enam-vähem selge, sest harjutasin seda esimesel proovikal. Esmaspäeval lubati helistada ja teavitada, kas sain tööle või mitte. Kui esmaspäev käes, ootasin hullult telefonikõnet ja kui see lõpuks saabus, sain suurepärase uudise.. MIND VÕETI TÖÖLE, JEEEII! :D Teisipäeval oli juba esimene tööpäev, mis kestis 10-21. Ja nii kolm päeva järjest. Kuna ma ei ole varem mitu päeva nii pikalt tööl olnud (täpsemalt ma pole üldse normaalselt tööl käinud :D), siis kartsin, et need võivad olla väga väsitavad, aga ma eksisin.. aeg läks ruttu ja töökaaslased on väga toredad (töökaaslastega on mul tõeliselt vedanud)! Kokkuvõtteks olen oma uue töökohaga rohkem kui rahul! :)

2 comments: