Saturday, February 9, 2013

Some new things

Jagan siis oma paari ostu ka.. neid ei ole küll palju, aga mingid pisiasjad siiski.

Kuna ma olen igasugustest huulepalsamitest sõltuvuses, siis olen neid endale mõned ikka soetanud. See vasakpoolne on ostetud Selverist, leitud sooduskastist :D 1.70€ maksis vaid ja suht suur potsik on, et jätkub kauaks. Ainuke miinus on see, et see lõhn hakkab närvidele käima ajapikku, sest see on liiga intensiivne.
Paremal on Oriflame Tender Care Coconut Protecting Balm (1.95€), totaalne lemmiktoode! Parim lõhn (enamused vist teavad, et mu vaieldamatu lemmiklõhn on kookos, vastast ei ole). Sellega ma olen igatahes nii-nii rahul, et mul ei ole rohkem sõnugi :D

Ostsin endale ka teksad, mul oli nii vaja mingeid teksasid, sest ma olen kõik oma püksid läbi käinud. Leidsin Bershkast ühed mõnusad (25.99€) ;) Seal oli veel niiiii palju ilusaid teksasid, et ma oleks meeleldi kõik koju viinud! :D



Tegin Jessicale sõbrapäeva kingituse ka juba ära, sest järgmine nädal ma olen Tallinnas ja ei tea kunas koju tulla jõuan. Karp on nii nunnu mu meelest :)



Paar asja valisin Clipsonist endale ka:

Küünelakk (0,65€), klamber (2,75€ oli vist, võib-olla oli mõned sendid rohkem või vähem ka), patsikumm (0,65€). Niiet odav kraam võib ka ilus olla ;)

Kõrvarõngaste fänn olen ma ka. Igalpool kus käin, pean ikka paari kõrvakaid ära ostma :D Lillede hinnaks 5.7€ (võin jällegi sentidega eksida, sest ei mäleta täpselt).


No comments:

Post a Comment