Saturday, February 9, 2013

Juuksed

Värvisin eile üle 3-4 nädala juukseid. Mul oli juba selline kriis, et ma ei suutnud enda juukseid peeglist ka vaadata, nii kole väljakasv riivas silma kohe :D Aga lahendasin selle probleemi edukalt. Ma olen endal alati ise juukseid värvinud, juuksuris ma ei ole värvimas kunagi käinud. Ma ei näe mõtet maksta nii palju rohkem, kui ma ise saan ju tegelt sama tulemuse ka 3-10 euroga kätte. Ja ma ei ütleks, et need poevärvid nii väga rohkem kahjustavad, mina pole seda enda juuste peal küll märganud, et midagi tõeliselt kohutavat oleks juhtunud (siinkohal ei pea silmas blondeerijaid, sest need kuivatasid mu juukseid ikka kohutavalt. Blondeerida soovitaksin siiski juuksuris). Varem ma kasutasin igasuguseid suvalisi värve, aga nüüd olen juba mitu aastat kasutanud ainult Garnier värve, sest need jäävad mu juustele kõige paremini peale ja teiste juuksevärvidega ei anna võrredagi. Olen leidnud poelettidelt enda jaoks täpselt sobiva värvi ja esialgu jään sellele truuks ;)








No comments:

Post a Comment