Monday, February 18, 2013

Maybelline New York COLORAMA

Maybelline New York COLORAMA küünelakid on populaarsust kogunud juba omajagu. Maybelline New York Eestis facebookilehel võib näha palju, palju pilte Colorama küünelakkidega värvitud küüntest ja seal on selgelt näha, kui palju erinevaid ja ilusaid värve on selles küünelakikollektsioonis.
Ma ise ei ole varasemalt neid küünelakke ostnud. Olen vaadanud küll kordi ja kordi, et tõesti on palju värve ja varjundeid, aga ostma pole hakanud. Eile, kui tegin Selveris aega parajaks, sattusin uuesti Maybelline'i lettide vahele. Pikemalt jäin peatuma küünelakkide juures. Seal oli nii palju erinevaid toone, et ma oleks suures valimishoos end bussist maha unustanud :D Lõpuks aga valisin toon nr 70 kasuks. See on hästi õrn roosa, mis jääb küünel peaaegu läbipaistev, aga siiski ühtlustab küünetooni ja jätab mõnusa pehme tulemuse. Küünelakk on meeldivalt vedel ja hea peale kanda, jätab esimese korraga ühtlase tooni, mitte heledaid triipe vahele. Tõeliselt hea lakk! Ja juba mul ongi plaan uute värvide järele joosta, sest ühe Colorama värviga ma enam piirduda ei kavatse ;)
Küünelaki tavahind on 2.88€, aga Selveri partnerkaardiga saab küünelaki kätte vaid 1.99€ eest ;)
lisan siia ka lingi, kus näeb Coloramaga värvitud küüsi ja erinevaid toone, mmm :) http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152085876670393.908273.393962285392&type=3

2 comments:

  1. 354 on räigelt ilus värv :D
    Ma sain Citymarketist viimasel päeval 20€ eest midagi endale valida ja võtsin suht kogemata COLORAMA küünelakki ja jumala ilus värv on see 354. Mulle hullult meeldib :)

    ReplyDelete
  2. Siis on tore kui meeldib :) ma olen neist kõigist värvidest nii vaimustatud :d

    ReplyDelete