Wednesday, April 15, 2015

Millega mina lokke teen?

Lokitud juuksed on minumeelest üks ilusamaid soenguid, kui seda üldse soenguks nimetada saab. :D Mulle meeldivad õrnad lained, tugevamad lokid kui ka hästi krussis, krässus kiharad. Teen ka ise väga tihti lokke, sest lokid annavad mahtu ja kohevust mu õhukestesse juustesse päris korralikult juurde. Kuna ma viimasel ajal kasutan kolme erinevat tangi, siis mõtlesin neist oma blogis natuke juttu teha, millal ja miks ma mida kasutan. :)


Babylissi klassikalised lokitangid on mul kõige kauem olnud ja need on ka enim vatti saanud. Sain need vahetult enne 12. klassi lõpetamist, et endale lõpusoeng teha. Mulle väga meeldivad lokid, mis nendega tulevad, aga peab kogu aeg jälgima, et juukseotsad inetult ei jääks. Juukseots tuleb ilusti lõksaka vahele sättida, sest muidu jääb sinna lihtsalt ebamäärane rant sisse. Lokk jääb paraja tugevusega, olenevalt kui paks salk võtta. Pigem muidugi teha peenemate salkude haaval, sest muidu kui liiga paks salk võtta, ei saa osa juustest piisavalt kuumust ja lokk jääb kas liiga õrn või vajub kiiresti välja. Mõned korrad olen ka salgu lihtsalt ümber keeranud nagu koonustega tehes. Klassikaliste lokitangidega on väga hea teha näiteks aastakümnete stiilis soenguid. Minul on need väga hästi vastu pidanud ja saan neid veel päris pikalt kasutada. Kuumus on reguleeritav.


Sirgendajad olid mul algselt mõeldud loomulikult sirgendamiseks, nagu enamustel, ma eeldan. Siis aga hakkasid üha enam populaarsust koguma sirgendajaga tehtavad lokid. Ma ise päris pikalt neid teha ei osanud, aga lõpuks kui selgeks sain, siis muud lokid enam kõnealla ei tulnud. Sirgendajatega saab tegelikult teha väga palju erinevas stiilis lokke, aga mina oskan ja teen peamiselt rohkem laineid. Kasutan alati ühte tehnikat. Eks see oleneb palju ka juuksest endast, sest mõnele jääb sama tehnikaga tehes palju paremini lokk sisse kui teisele. Minul on Philipsi ioonidega sirgendaja. Sellega saab väga hästi sirgendatud kui ka lokitatud, lihtsalt sirgendaja ots läheb liiga kuumaks ja lokke on natuke halvem teha, sest näppe kipub kõrvetama. Koduseks kasutamiseks aga ajab asja suurepäraselt ära. Philipsi sirgendajal kuumust reguleerida ei saa.


Cerawand koonuslokitangid on mul kõige uuemad ja nö professionaalsemad. Pärinevad need Tradehousest. Koonustega saab teha super ilusaid lokke, mis sobivad just eriti hästi pidulikku soengusse. Ise endale on nendega veidi raskem lokke keerata kui kellelegi teisele, aga kõik on harjutamise küsimus. Nendega saab kõige tugevama loki sisse. Minu koonustel on peal ekraan, kus saab reguleerida ja paika panna soovitud kuumuse. Tangidega peab muidugi väga ettevaatlik olema, kui pole vastavat kinnast. Mul seda pole ja olen mitu korda sõrmeotsi kõrvetanud. :D Kuigi kui aus olen, siis mulle meeldib ka salongis ilma kinnasteta teha, sest palja sõrmega on lihtsalt parem tunnetus. Kasutan koonuseid siis, kui soovin kõige tugevamat lokki. :)


Kõige rohkem kasutust leiavad mul sirgendajad, millega põhiliselt lokid pähe keeran. Tulemus jääb kohev ja loomulik ning olen täheldanud, et lokk püsib ka kauem ja paremini sees. Kõik, kes te veel sirgendajaga lokke keerata ei oska, soovitan ära õppida, sest kui te nipi kätte saate, tahaksite endale kasvõi igapäevaselt lokid pähe teha. Youtube on õpetusi täis, nii et õppimisega ei tohiks probleeme tulla. :)

6 comments:

  1. Mis soenguvahendeid lokkide fikseerimiseks kasutad? Mul on jõhker probleem - lokid saan pähe aga juba poole tunni pärast on lokk välja veninud.

    ReplyDelete
  2. Hetkel kasutan enne lokkide tegemist Tigi motor mouth soengukreemi ja valmis lokkidele Tigi flexi head juukselakki.
    Aga ma soovitaks sul hoopis nii teha, et keera lokk, siis keera lokk sõrmedega rulli ja kinnita klambriga pea külge. Kui kõik lokid valmis ja kinnitatud ja maha jahtunud, siis tee lahti ja fikseeri lakiga. Soe lokk kipubki välja vajuma, eriti kui on paksud ja terved juuksed. Aga võid ka enne lokkide keeramist kasutada natuke vahtu või soenguvedelikku, keerata lokid ja siis lakiga fikseerida. :)

    ReplyDelete
  3. Midagi Sulle ;)
    http://getkuma.com/blogs/news/17998740-butterflies-for-bloggers

    ReplyDelete