Tuesday, April 7, 2015

Ise tehtud, hästi tehtud!

Naturaalsed ja looduslikud kosmeetika- ning näohooldustooted on aasta-aastalt aina rohkem populaarsust koguma hakanud. Kuna looduslikud tooted valmivad enamasti käsitööna, siis seetõttu on ka hind neil pisut krõbe. Ma hullult pooldan just naturaalseid näohooldusvahendeid, näiteks õlisid, näopesuseepe ja -maske. Kasutan igapäevaselt juba pikka aega 100% naturaalset näoõli. Ka pesugeeli või -seebi üritan alati looduslikuma poolel hoida. Siiamaani ma pole aga ostnud poest ühtki 100% naturaalset näomaski. Miks? Sest neid saab edukalt käepäraste vahenditega kodus ise teha! Katsun ikka kord nädalas endale midagi kokku keerata ja seejärel näkku möksida. Ma pole selles just kuigi järjepidev, aga kui meelde tuleb ja viitsimist on, siis teen seda meeleldi. Olen enda jaoks paar kodust maski ka avastanud, mis sobivad naha niisutamiseks ideaalselt. Teen omale näomaske vaid selliste toodetega, mis mul nagunii kodus olemas on ja muuks otstarbeks kasutan, seetõttu mingit lisaväljaminekut ei ole. Kokkuvõttes on see soodne, teeb sama töö ära, mis poest ostetud näomask ja mis peamine - see on 100% naturaalne ja ma tean täpselt, millest see kokku keeratud on. Jagan kahte maski ka siin, ehk keegi proovib ja leiab ka endale uue lempari. :) Aeg-ajalt õlitan ka oma juukseid, ka seda teen veidi omamoodi, mille kohe siia kirja panen.

Niisutav õlimask

2sl neitsioliiviõli
1sl kookosõli
1sl mett
kui on soov ka hiljem nägu koorida, siis lisada tunde järgi Demera suhkrut

Raviv näomask

2-3 aspiriinitabletti
2sl vett või mett või oliiviõli (miks mitte ka kõik taaskord kokku segada)
Mulle endale meeldib aspiriin+mesi

 Õlimask juustele

Oliiviõli olenevalt juuste pikkusest 
3-4 tilka eeterlikku õli (mul on hetkel kasutusel magusa apelsini õli)
Kookosõli
Avokaadoõli
 Segan kompondendid kokku, soojendan segu soojaks ja seejärel kannan juustele pooles pikkuses, peanaha ja juured jätan puutumata, punun juuksed patsi ja jätan õli kogu ööks mõjuma, hommikul pesen kaks korda. 

Neitsioliiviõli ja kookosõli on suurepärased tooted, mis toimivad imeliselt nii köögis kui nahal ja juustel. Tasub vaid proovida ja katsetada ja tulemused ei lase end kaua oodata. :)

 

No comments:

Post a Comment