Sunday, March 22, 2015

Get ready with me!

Läksin eile oma armsa sõbranna sünnipäevale ja mõtlesin, et oleks tore oma esimene get ready with me postitus teha. Kui enamasti tuntakse selliseid postitusi videovormis, siis mina tegin pildid ja lisasin natuke juttu ka juurde. :)

Juuksed

Kuna ma ei viitsinud oma Goldwelli pesutooteid kaasa vedada, siis pesin juukseid ema Bath&BodyWorks'i šampooni ja palsamiga. Kusjuures, need on super head tooted, jätavad juuksed pehmeks ja meeldivalt lõhnavaks. 
Rätikukuivadesse juustesse piserdasin kogu pikkusele Loreali kuivõli.
Föönitamise vahepeal kasutasin natuke juuksevahtu. Peale föönitamist keerasin sirgendajaga lokid ja piserdasin lakiga üle.

Jumestus

Jumestuses kasutasin enamasti oma igapäevaseid tooteid. Kui ma tavaliselt teen põhja CC-kreemiga, siis peole minnes kasutasin katvamat Avoni jumestuskreemi. Kulmud toonisin Artdeco kulmupuudriga. Silmameigi tegin Chaneli lauvärvidega, mis on mu vaieldamatud lemmikud ja kasutan neid väga tihti. Tegu on pruunide ja kuldsete toonidega, mis mulle enim meeldivad. Silma alumisele limaskestale kandsin nude toonis silmapliiatsit. Põsed panin kumama MUA baked bronzeriga. Mõtlesin kaua, kas värvin huuled punaseks või roosaks, aga lõpuks otsustasin siiski roosa kasuks. Huulepulga alla panin heledamat tooni Nivea huulepalsamit. Kogu meigi fikseerisin Ontic minerals'i läbipaistva riisipuudriga. 


Riietus

Tallinnas ma ei suutnud kuidagi otsustada, mida selga panna, lõpuks võtsin endga kaasa kolm komplekti. täna valisin tükk aega kahe kleidi vahel ja lõpuks otsustasime koos õe ja emaga ära. :D Panin selga mugavama Reservedist ostetud kleidi. Mulle väga meeldib see kleit, mõnusates toonides ja näeb ägens välja. Pildil tundub nagu oleks see XXL suuruses, aga tegelikult seljas see nii kotti ei hoia. Kaelakee laenasin emalt. Jalga panin kõrge säärega saapad ja kotiks oma igapäevase New Yorkerist ostetud narmastega crossbody. Lihtne ja mugav kombo!

Kleidil tunduvad kaenlaalused roosakad, sest mustad varrukad on need selliseks hõõrunud. Seljas pole midagai näha.

Kahjuks läks mul lõpuks liiga kiireks ja polnud aega "valmis" endast pilti lasta teha. Järgmine kord üritan siiski rohkem aega varuda, et saaksin postitust samal ajal kirjutada, valmis ennast seada ja lõpuks ka pilte teha. Kiire selfie õnneks tegin. :)


3 comments:

  1. Reservedist leiab ikka alati väga ilusaid kleite ning ka Sinu oma pole erand. :)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete