Tuesday, March 17, 2015

Kevade must-have!

Elan siin rõõmsas kevadeootuses ja aknast välja vaadates ei tundugi see enam nii kaugel. Päike on ikka tõeline energiaallikas ja päevad on kohe palju rõõmsamad ja energilisemad. Maja ees õitsevad lumikellukesed ja toas mitmes vaasis olevad tulbid muudavad kevade tuleku veel reaalsemaks, juhuu!
Koostasin mõned kollaažid toodetest ja riietest, mis mulle googles ringi vaadates silma jäid ja vägagi hästi kevadisse ilma sobiksid. Maitsed on loomulikult väga erinevad, aga koostasin komplektid täielikult enda maitse järgi. :)

Mulle nii meeldivad virsiku- ja mündikarva toonid. Mõnusad pastelsed ja sobivad iga juuksetooniga.
Selline õhuline kleit on imeilus ja kui maikuu juba piisavalt soe on, siis miks mitte sellise iludusega näiteks peole minna. :) Nude tooni kott ja kingad on väga praktilised, sest sobivad enamasti igat tooni riiete juurde. Näevad ka väga kaunid välja.


Kipun siin nende kleidipiltidega võib-olla liiga suviseks minema, aga nagu meie kevaded on näidanud, siis mai on juba nii soe, et kleidid ja lühikesed riided on igapäevased.
Mündiroheline on juba mitu aastat üks mu lemmikvärve ja alati kui sedasorti riideid näen, siis ma lausa vajan neid kõiki! :D
Pikkade käistega kleidid sobivad igal aastaajal kandmiseks, aga selline toon on ilusaim just kevad-suvel.
Minu meelest on mündiroheline üliäge kombineerida fuksiaroosaga!


Ma arrrrrrrmastan suuri päikseprille! Ostsin endale paar päeva tagasi just uued ja kuidagi ei saa üle, kui ilusad need on. :D
Chanel'i päiksekad on niiii ilusad!!!!!



Teksa on alati moes! Vähemalt minu jaoks. :D Teksapüksid, -pluusid ja -jakid on nii ägedad, sobivad paljude esemetega kokku ja kui valida oma kehakujule vastavad püksid, on need ka megamugavad.


Massiivsed aksessuaarid ja erinevad sallid on mu lemmikud. Outfitid saab nendega palju elavamaks muuta.


Lisaks riietele ei saa ka ilma ilutoodeteta. Mulle nii meeldivad igasugused pastelsed toonid ka küüntel ja jumestuses.


Aega võttis ja mitu päeva läks, aga valmis see postitus lõpuks sai! :D

1 comment: