Tuesday, March 10, 2015

It's chit-chat time!

Blogisse on tekkinud postituste vahepeale väike paus, aga pean tõdema, et igas olukorras mõjub pisike puhkus hoopis värskendavalt. Eks oma osa mängib selles kindlasti ka koolisisene praktika, mida kolmapäevast-reedeni teen. Selletõttu läheb aeg meeletult kiiresti ja lausa märkamatult. Aga nüüd olen tagasi ja kirjutamisindu täis! See, et ma siia midagi kirjutanud ei ole, ei tähenda, et mulle mu blogi meelde ei tuleks. Mõtlen päris tihti, milliseid postitusi teha või kuidas oma postitused põnevamaks ja huvitavamaks muuta. Ega see kerge ei ole, sest siiani on mul nii kahju, et mul puudub hea fotokaamera kvaliteetsete piltide tegemiseks. Tegelikult on see päris suureks takistuseks saanud, sest kes ikka tahab teha postitust halbade ja uduste piltidega. Ja eks lugejagi mõtleb, et miks üldse postitusi kirjutada, kui isegi pilte ei viitsi selgeid ja ilusaid teha. 

Kui pildid nüüd tahaplaanile jätta, siis üldiselt läheb mul väga kenasti. Koolis on palju tegemist, aga olen siiani oma eriala valikuga 100% rahul. Tunnen, et olen aegamisi ka edasi arenenud, sest see, mis alguses tundus võimatu on nüüdseks täitsa võimalikuks saanud. :D Alustasime oma salongipraktikaga veebruari algusest ja tänaseks olen teinud mitmeid lõikus- ja värvitöid. Täitsa hea on end proovile panna. Raske on, aga kõik oskused tulevad aja ja praktikaga. Olen käinud kolmel korral ka kooli esindamas. Õigupoolest see kolmas kord oli täna, kus Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis toimus naistepäeva ilupäev ja meid paluti sinna soenguid tegema. Esimene kord oli Teeviidal ja teine kord Tartus Intellektikamessil. Nende kolme korraga olen saanud ohtralt kogemust justnimelt võhivõõraste teenindamises, õppinud toime tulema väheste või kehvade vahenditega, kitsas keskkonnas ja pean tunnistama, et lokkide keeramine on ka selgemast-selgem. :D Eks messidel ja ilupäeval ongi vaja teha kiireid ja lihtsaid soenguid, näiteks, koonuslokitangidega tehtavad lokid, sirgendajalokid, erinevad punutised ja patsid. Alati tuleb sellistest võimalustest kinni haarata, sest kogemus on parim asi, mida õpingute käigus saada võib. Mul on olnud selline võimalus ja olen äärmiselt tänulik ja õnnelik. 

Jutt venis päris pikaks, aga lõpetuseks tahan siiski ära mainida, et ootan teid Tallinna Tööstushariduskeskuse õppesalongi "Noorus," kolmapäevast-reedeni. Kes vähegi viitsib ja tahab, siis palun tulge. :) Ei pea kartma, sest õpetajad annavad nõu, aitavad, jälgivad ja juhendavad. Aga kuna klassi peale on salongis samal ajal vaid 2 õpetajat, siis läheb lõikuste ja värvimistega kauem aega. Aga varuda aega ja võtta kaasa hea tuju, siis polegi asi nii hull kui paista võib! :) Kes tahab vabade aegade kohta rohkem teada saada või aega broneerida, siis kirjutage minu blogi facebooki sõnumitesse (SIIN).



4 comments:

  1. Kuidas sul keemilise loki rullide keeramisega on? Ma ise hakkasin nüüd veebruaris Tartus juuksuriks õppima ja hetkel on see keemilise loki rullide keeramine ikka kõige raskem ja peadmurdvam tegevus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selle peale ütlen vaid üht - harjutamine! :D Alguses on vist kõik sellega hädas, aga kui juba mõned korrad ära oled keeranud, läheb lihtsamaks. Me ei alustanud keemilise lokiga kohe alguses ka, tuli alles hiljem, siis kui olime juba kooli sisse elanud.
      Ma küll kliendi peal veel pole keeranud, aga nuku peal päris mitmeid kordi. Iga korraga saab kiiremini ja paremini.. :)
      Igatahes edu õpingutes! (:

      Delete