Friday, March 20, 2015

Lõppevast nädalast hetki ja pilte

Nädal on möödunud taaskord meeletu kiirusega. Eelmisel laupäeval tuli õde mulle Tallinnasse külla ja seetõttu on nädalake olnud erakordselt sisutihe ja tegus. Õnneks olid ka superilusad ja üpris soojad ilmad, mistõttu oli mõnus linnas ringi liigelda. Laupäevast ma juba eelmises postituses kirjutasin, et käisime Buduaari turul ja Roccas. Pühapäeval läksime loomaaeda. Ilm oli loomaaias jalutamiseks mõnusalt soe ja külm ei olnud kordagi. Päris palju loomi oli juba väljas ja üle pika aja oli neid tore vaadata. Mulle on loomaaias alati meeldinud jääkarud, nii lahedad ja suured! Seekord nägin vaid ühte, aga parem kui mitte ühtegi. :D Hiljem käisime söömas ja läksime vanalinna jalutama. Vanalinn on nii mõnus ja ilus kui päike paistab ja kui endal külm pole. Käisime platvormide otsas ja niisama mööda tänavaid. 



Käisime mitu päeva ka mööda poode. Seekord tahtis Jessica shopata ja mina olin pigem moraalne tugi. :D Kõik kohad on juba kevadkaupa täis ja valikut on palju. 
Põhieesmärk Tallinnasse tulemiseks oli tegelikult Jessical juuksurisse tulla. Ammu juba rääkisime ombre'st, mida ta tahtis. Tegin talle hästi naturaalse ombre ehk üpris õrna toonierinevuse. Otsad on nüüd karamellitooni, mis mulle endale isiklikult väga meeldib. Päikse käes läigib nii ilusti kuldselt. See oli ühtlasi ka mu esimene ombre stiilis värvimine. Sain aru, et tuleb usaldada oma silma ja vaba kätt, sest kindlat reeglit sellise stiili tegemiseks ei ole. Lõppviimistluseks tegin koonuslokitangidega lokid. 

        
Teisel pildil on lokid läbi harjatud.

Teisipäeviti on meil kahetunnine meigikoolitus. Tegin esmakordselt tumedat silma teisele inimesele. Endale olen varem ka teinud, aga kliendile on see hoopis raskem, sest teise inimese näo üle pole mingit tunnetust ega kontrolli. Aga arvan, et sain täitsa normaalselt hakkama ja kui korralikult harjutada, siis saab asi vaid paremuse poole liikuda. Ma ei saanud pildile üldse sellist tulemust nagu see reaalselt oli, aga mingi esmamulje saab ikka. Tegin heleroosa ja ploomitoonides värvidega ümarhajutuse. 


Kuna ma enam instagrami postitusi eraldi ei tee, siis lisan siia lõpetuseks paar instagramist napsatud pilti kah! :D

 

Toredat nädalavahetust!

1 comment: