Wednesday, April 8, 2015

Goldwell'i juuksehooldus

Olen siin agaralt erinevaid juuksehooldustooteid proovimas ja olen endale leidnud nüüdseks tõeliselt head pesuvahendid. Enamasti ma sirutan käe alati millegi niisutava või taastava poole, sest mu juuksed on kuivad ja värvitud. Olen saanud otsakorrale Goldwell Dualsenses Rich Repair šampooni, palsami ja maskiga. Maskist kirjutasin lähemalt ka selles postituses. Nüüd on mul lõpukorral juba teine potsik. Enamasti ma mitu korda järjest samasuguseid tooteid ei osta, sest tahan alati midagi uut katsetada ja arvan, et ei tee seda ka Rich Repair toodetega, aga kindlasti pöördun nende juurde millalgil kindlasti tagasi, sest olen nendega 100% rahule jäänud. 
Šampoon, palsam ja mask sisaldavad juukseid uuendavat IntraLipidComplex'i, mille koostises on Pašmina siidiproteiinid ja Instant Microfluid tehnoloogia.
Tooted teevad juuksed pehmeks ja kamm käib imehästi läbi. Tegu on küll väga niisutavate toodetega, aga ei muuda juukseid raskeks ega peadligi. Lõhn on ka neil imehea!
Soovitan Golwelli tooteid proovida, sest tõepoolest need niisutavad superhästi ja talvest räsitud juuksed vajavad ekstrahoolt ja turgutamist. :)
Šampooni saab näiteks siit, palsami siit ja maski siit


1 comment: