Monday, April 13, 2015

Oriflame kehahooldus ja kosmeetika

Ma ei telli viimasel ajal eriti tihti kataloogikosmeetikat, aga üht koma teist siiski. Tutvusin paar kuud tagasi Oriflame kataloogiga ja olen sealt mõned asjad proovimiseks tellinud. Sain sealt nii mõnegi kiiduväärt toote võrra rikkamaks.


Oriflame feet up foot spray tellisin eelkõige seepärast, et jahutada jalgu. Kuna pean salongis päris pikalt jalgadel seisma, siis väike turgutus mõjub jalgadele imehästi. Antud toode, aga on pigem jaladeodorant ja otsest jahutusefekti sel pole. Eks see minu viga ole, et lugeda ei oska, mida tellin. :D Igatahes, see lõhnab vähemalt hästi ja kuidagi värskem tunne on ikka.
Love Nature tee tree face toner meeldib mulle väga. Olen kunagi kasutanud sama sarja näopesugeeli ja see mõjus näonahale väga hästi. Nüüd on katsetamisjärgus seesama toonik. Näotoonikud on mu igaõhtused ja -hommikused kaaslased. Kui ma ei ole sellega oma nägu üle tõmmanud, tunnen end kohe kuidagi teistmoodi ja ebameeldivalt. See toimib tõesti väga puhastavalt ja kirgastavalt. 
Activelle pure care anti-perspirant on ka tõeliselt hea valik. Nagu ma ka oma varasemates postitustes olen maininud, siis mu nahk on üpris allergiline ja enamused deodorandid mulle ei sobi. Avoni omad, mida muidu olen kasutanud, pole allergiat tekitanud ja õnneks seda ei tee ka Oriflame oma. Lõhnab super hästi, aga mahedalt ja kaitseb tõhusalt.
Milk & Honey gold niisutav kehakreem meeldib mulle nii ja naa. Niisutab päris kenasti, aga lõhn kipub häirima. Lootsin või ootasin seda tellides mingisugust muud lõhnaelamust. Aga kui seda mitte väga tihti kasutada, siis ma loodan, et see väga üle ei viska.


The One Illuskin jumestuskreemile olid mul suured ootused, sest olen selle kreemi kohta lugenud enamasti vaid kiidusõnu. Natuke kartsin seda tellides, et valitud toon mulle ei sobi. Seal valikus on ainult heledad ja väga heledad toonid. Valisin sealt kõige nö tumedama ja see enam-vähem isegi sobib mulle. Kui natuke nuriseda, siis pool tooni võiks tumedam olla. :D Kreem ise on aga supppppppper. See kohandub imeliselt nahaga ühte, ei jää nahal raske ega jäta inetuid rante. Seda annab kihtidena väga kenasti üles ehitada. Pane üks või viis kihti, vahet pole, tulemus on ikkagi loomulik ja nahal tundmatu. Poorid kaovad võluväel.. :D Kerge valguspeegeldav efekt tagab meeldiva värske jume. SPF 20.
Giordani Gold niisutava huulepulga tellisin puhtast huvist. Ma ei ole kunagi GG tooteid proovinud, aga oma kaunite kuldsete pakenditega on need alati mu südame võitnud. Valisin justnimelt niisutava huulepulga, sest kui ilmad on jahedad, kipuvad mu huuled tavalise huulepulga all liigselt kuivama. GG huulepulk on väga ilusat roosat tooni ja tõepoolest ka niisutab, aga pole siiski kuigi palju kasutust leidnud. Katvus on keskmine ja värv ei jää nii efektne kui võiks, ehk seetõttu on see nukralt ka seisma jäänud. Aga eks selline probleem kipubki niisutavaid huulepulki saatma. Kahte asja korraga ei saa - intensiivset tooni ja ülimat niisutust, peab valima. :D
The One nude toonis silmapliiats on tahtnud juba ammu mu kosmeetikakotti rännata ja lõpuks see ka juhtus. Varasemalt kasutasin valget pliiatsit silma alumisel limaskestal, aga see jäi siiski liiga võlts ja natuke liialt väljapaistev. Nude toonis pliiats, aga sobib ideaalselt, sest jääb pea märkamatu, aga suurendab visuaalset silma ja värskendab pilku. The One pliiats on parajalt pehme ja pigmendirikas, nii ei ole vaja seda silmale nühkida, sest jääb õrna ja kerge liigutusega juba peale.



Võin öelda, et olen Oriflame toodetega rahul ja kindlasti tellin sealt veel midagi head ja põnevat. :)

1 comment: