Thursday, February 5, 2015

My winter outfit

Panin postitusele üpris naljaka pealkirja, hakates mõtlema, et kas ma siis tõesti käingi talvel vaid ühe ja sama riietusega. Mõtlesin välja.. tegelikult enamuse ajast käingi! :D Pean silmas just väliriietust. Eks tegelikult on mul mitmeid erinevaid talvejopesid ja mantleid, aga kannan peamiselt siiski ühte. Asi on kindlasti ka selles, et mida uuem, seda kantavam. Sain endale sügisel mõnusa sooja talvemantli ja seda ma peaaegu igapäevaselt kannangi. Vahel, kuid pigem harva, poen ka eelmisel aastal ostetud valgesse parkasse või O-Neill'i suusajopesse. Kui kunagi olin pigem jopeinimene, siis see-aasta vaatan rohkem mantlite poole. Mantliga annab justkui rohkem mängida. Selle juurde sobivad erinevad kotid, saapad, sallid-kindad-mütsid. Okei, mütsi ma pole siiamaani veel päris seda õiget suutnud leida, aga küll tuleb ka see aeg. Mantel on ka multifunktsionaalsem, sest sellega saab käia vabal-ajal kui ka minna peole ja teatrisse. Sobib UGG-idega, aga sama ilusti ka kontsadega. Sobitub kenasti teksadega, ideaalselt ka seeliku ja kleidiga. Piisab ühest mantlist, et käia ära igal pool, kus vaja. 
Kuna mul on hall mantel, siis olen vaikselt mõelnud ka musta soetamisele, aga arvatavasti jätan selle investeeringu parema meelega järgmisesse hooaega. Kevad pole enam kaugel ja varsti, varsti tuleb mõtlema hakata juba kevadjalatsitele (mida on mul lausa karjuvalt hädasti vaja) ja -jakkidele.

Mantel - Mohito / saapad - Reserved / sall - Seppälä / retuusid - Seppälä / kindad on kingitud

 

 

No comments:

Post a Comment