Wednesday, February 4, 2015

Avon Parisian chic EDP

Kui viimased aastad olen kasutanud pigem kallimaid brändilõhnu, siis aeg-ajalt on sinna vahele ära eksinud ka mõni odavam, aga see-eest sugugi mitte kehvem lõhn. Siinkohal ei pea ma silmas kehaspreisid, sest neid ma kasutan vabal-ajal, õhtul, niisama kodus olles ja poodi minnes nagunii pidevalt.
Juba mõni kuu tagasi avastasin Avoni kataloogist endale väga meelepärase parfüümi - PARISIAN CHIC. Suutsin selle 50ml pudeli päris kiiresti tilgatuks kasutada, aga kuna tundsin, et mulle ei saanud sellest veel küllalt, siis kasutasin võimalust ja tellisin uue. Kataloogis on parasjagu ka hea pakkumine - 50ml EDP + 10ml minisprei. Olen juba ammu mõelnud, et võiks üks pisike spreipudel olla, mida on hea näiteks peokotti pista. 
Parisian chic kuulub mõrkjate puuviljalõhnade kategooriasse. Lõhnakooslusesse kuulub must vaarikas, südaöine jasmiin ja sametine sandlipuu. Olen ka varasemalt maininud, et mulle kohutavalt meeldivad tooted, mis sisaldavad sandlipuu aroomi. Mõnusalt mahe ja kergelt nagu tummine. Pealpüsivust saan kiita, sest kui enamasti haihtuvad odavamad lõhnaveed ja parfüümid paari tunniga, siis antud lõhn püsib peal palju pikemalt. Kui olen seda hommikul peale piserdanud, tunnen riietel seda veel ka õhtul.
Hetkel kehtivas kataloogis on see sama komplekt ilusti-kenasti saadaval ka, kellel huvi tekkis. Hind 12.99€. :)


No comments:

Post a Comment