Monday, October 27, 2014

Chit-chat!

Aeg lendab nii kiiresti, et mul ei jõua isegi mu oma mõtted nii ruttu kohale kui päevad mööduvad. Alles ma alustasin oma kooliteed ja nüüd lähiajal juba seame sammud kooli õppesalongi. Tunnen ennast alles, käärid käes, nii ebakindlana. Jah, see on tõsi, et ega ilma reaalse praktikata me ei õpi. Nuku pea on ju hoopis teine asi lõigata. Nukuga on hea lihtne, vahel ma kammin teda nii kõvasti, et juukseid lendab ja kammipiid on kõverad, aga inimese pead ma sellise jõuga kaapima igaksjuhuks ei lähe. :D Ma muidugi väga ootan reaalset praktikat kliendi peal, aga ärevus on suurem kui ma alguses arvata oleksin osanud.  
Ma ei lõpeta vist kunagi heietamist kui õnnelik ma olen, et saan õppida midagi sellist, mis mind tõepoolest huvitab ja mida ma tulevikutööna teha soovin. Loomulikult tahan juurde õppida erinevaid iluvaldkonnaga seotud oskuseid, aga hetkel ja lähitulevikus pühendun sajaprotsendiliselt juuksuriametile. Aga nagu iga asja peale saab öelda, et never say never. Kunagi ei tea, mida elu meiega teha plaanib. 
Sulandun iga päevaga aina rohkem juuksurite maailma. Nimelt, üha enam märkan inimeste juures esimese asjana nende juukseid. Sugugi mitte halvas mõttes. Väga palju on naisi, kelle soengud või kaunid, terved ning läikivad juuksed silma hakkavad. Juuksed on naise üks oluline aare ja neid peab hoidma. Hästi hooldatud ja kaunid juuksed ei jää kellelegi märkamata. :) (sama kehtib ka väga halvasti koheldud juustega).
Reedel käis meil koolis külas Tradehouse koolitaja ja tema jutust jäi mulle kõrvu kumisema selline lause: "esimene asi, mida te teete juuksurikooli minnes, on see, et te rikute oma juuksed ära." Väga tõsi ja minu puhul peab see fakt täitsa paika. On ju vaja kõike kohe enda peal testida ja katsetada. Aga kui enda peal ei proovi ja ei katseta, siis kliendi peal seda ju ammugi tegema ei hakka. :D Muidugi see ei tähenda nüüd seda, et ma oleksin poolest peast kiilakas või piinlikult katkiste juukseotstega, aga parajalt kuivaks on need läinud siiski. Aga õnneks on meid õnnistatud kääride, kõikvõimalike juuksehooldustoodete ja taastusvahenditega. ;)
Avastasin, et mu lobisemispostitus koosnebki ainult juustest ja minu õpingutest, aga pean tunnistama, et arvatavasti see pole esimene ega viimane samalaadne postitus. :D Ehk seda väga igav siiski lugeda ei olnud. :)
Muah!

Instagram shot


No comments:

Post a Comment