Sunday, October 19, 2014

Ilumessi ostud

Ilumessist on nüüdseks möödas juba nädal, aga ma pole siin veel kirjutanud, mida ma sealt endaga kaasa tõin. See aasta läksin messile tegelikult teistsuguse tagamõttega. Nimelt, läksime sinna klassiga ja pidime pühenduma eelkõige juuksurite võistlustele. Kuna me olime seal peaaegu, et terve reedese päeva, siis jõudsime vaadata natuke (:D) võistluseid, aga ka läbi käia kõik huvipakkuvad müügiletid. Minujaoks olid kõige põnevamad ja ligitõmbavamad muidugi kõik, kus pakuti juuksehooldustooteid, -vahendeid ja -aksessuaare.  Väga huvipakkuvad olid erinevad juuksepikendused ja loooooooo-o-o-o-o-oooo-omulikult ghd! Tagasi koju tulin, aga sootuks tagasihoidlikuma kotiga, kui oleksin tahtnud.. :D  Olen muidugi oma saagiga väga rahul, sest mul oli vaja juuksemaski ja kvaliteetsest šampoonist ja palsamist ka ära ei öelnud. Tänases postitusest ma pigem tutvustan, mida ma endaga kaasa tõin, aga õige pea jagan juba muljeid ning kuidas mina nende toodetega rahule olen jäänud. :)


Kõige-kõige suuremat heameelt tunnen JOICO K-PAK šampooni ja palsami üle. Olen juba ammu tahtnud neid proovida, aga varem on see pigem raha taha kinni jäänud, sest Joico ei ole odav. Ilumessil Salon24 boksis, aga oli nii hea pakkumine, mida ei saanud kahe silma vahele jätta. Šampooni ja palsami komplekt maksis 15€. Tegu on taastavate toodetega ja sobivad mu kuivadele juustele suurepäraselt. Olen seda juba mitu korda kasutanud ja ma olen inlove. ;)


Inebrya Ice cream Dry-T Maski kohta olen lugenud päris häid sõnu, samas olen ka palju kurtmist silmanud. Otsustasin seda siiski proovida. Ilumessil oli 1000ml hind vaid 8.90€. Jagasin lahkelt ka pool potsikust oma õele, sest nii suurt kogust oleks ise lootusetu ära kasutada. Mask on toitev ja raviv ning sobib kuivadele ja raskesti kammitavatele ja töödeldud juustele. Maskil on mõnus banaanilõhn. 


TIGI Bed Head Motor Mouth on volüümi andev kolm-ühes viimistluskreem. sisaldab volüümi lisavaid, toitvaid ja UV-valguse all helendavaid koostisaineid. Lõhnav suurepäraselt!! Tootel on pisikesed kullasära tükikesed sees. Ma pole sellega veel UV-lambi alla sattunud, aga täitsa huvitav, millise efekti juuksed saavutavad. :D Salon24 boksis maksid TIGI tooted 9€. Win-win!


Vollare huuleläikest ma jutustasin juba eelmisest postituses (siin) päris pikalt. Ja ega mul muud selle kohta enam öelda ei olegi, peale selle, et pakend on nii inetuks kulunud. :D Kasutan seda igapäevaselt ja mulle tõesti meeldib see toon ja kuidas see huultel jääb. Pärineb see BeautyPro boksist, hinnaga 1.50€. 


No comments:

Post a Comment