Sunday, October 26, 2014

Inspiration for fall and winter

Külmad ilmad saabuvad halastamatu kiirusega ja arvatavasti see aeg pole enam kaugel, kui üldse oma nina õue pista ei taha. Mul ei ole sügise vastu vähimatki, aga kui jõuab kätte sajune, kõle, tuuline ja hall nädal nädalasse, siis teeb meele mõruks küll. Aga on olemas üks väike nipp naistele (ka meestele), mis tahes tahtmata tuju parandab - shoppamine! :D Hilissügine-talvine garderoob on arvatavasti veel paljudel uuendamata ja kellel mõtteid peas vähe, tasub alati inspiratsiooni internetist otsida. Kuna ma tahan endale juba ammu mõnusat paksu mantlit, siis vaatan isegi vähe tervama pilguga poodides ja internetis ringi. Otsisin googlest välja mõned outfitid, mis mulle vägagi silma jäid. ;)

Kontsaga kingad/saapad on niii ilusad ja ma nii-i-i-i-i-iiiii-ii väga tahaks neid kanda, aga ma ei tahaks näha seda läbi kellegi teise silmade, kui ma nendega TALVEL kõndima peaks.. :D:D Aga on kindlasti vähe osavamaid tegelasi, kes ei kõnni nagu kitsed jääl ja saavad oma talvised outfitid kauniks ja naiselikuks muuta just läbi kontsakingade. 

Parempoolne on lihtsalt jumalik!
Üks soe ja paks parka võiks olla iga inimese riidekapis olemas, kellele selline jope vähegi meeldib. Nii mõnus, mugav ja soe. Parkat saab ka päris pajude erinevate jalatsite, suurte sallide ja mütsidega kombineerida. ;)


Suur massiivne sall on külma tuulega parim kaaslane. Lisaks on see veel stiilne ja äge aksessuaar ühevärvilisele jopele. 


Ja lõpetuseks kaks minu lemmikut! Viimasel ajal olen punasesse nii armunud, mis sest, et mul siiani veel ühtegi punast asja pole.. vist. :D


No comments:

Post a Comment