Sunday, October 26, 2014

Make up of the day

Küll see roosa on ikka tore värv. Üha enam kasutan seda oma jumestuses. Mõni aeg tagasi ma ei tahtnud roosadest huuleläigetest, põsepunast ja lauvärvist kuuldagi, aga nüüd vaid neid kasutakski. Okei, lauvärvi vast väga mitte, sest mul on siiani trauma sellest ajast kui me Anetiga end üle kümne aasta tagasi klounideks meikisime. Heal juhul võin kasutada heleroosat silmalaugudel, aga siiski erilise ettevaatusega. :D 
Ma värvin üleüldse väga harva silmalaugusid, aga see-eest huuled ja põsed peavad mul kogu aeg võõbatud olema. Leidsin täna oma ema meigikotist ühe äärmiselt ilusa roosa huuleläike ja olen nüüd natuke kade, et temal see on, mitte minul.. :D Õnneks on see Avoni oma ja mul on ka lootust endale samasugune hankida, kui seda muidugi tulevas kataloogis veel saada on. 
Tänase meigi põhirõhk ongi roosadel põskedel ja huultel. :)

KASUTATUD TOOTED
Avon magix face perfector (värvitu meigipõhi)
Loreal CC-kreem
Bellaoggi roosa põsepuna 
Avon silmameigi aluskreem
Avon kulmupuuder
Avon LUXE volüümiandev ripsmetušš
Avon perfect kiss huuleläige (toon: pout more pink)



No comments:

Post a Comment