Tuesday, April 2, 2013

Syoss hair colour 1-3 Tokyo Black

Täna võtsin selle tüütu tegevuse ette, juuste värvimise. Olin siin juba mitu nädalat mõelnud, mida ma teen, kas värvieemalduse või jään oma praeguse tooni juurde. Otsustasin see kuu siiski veel tumeda pea kasuks ja värvieemalduse plaanin võib-olla teha mai kuus, kui sedagi. Eelmine kord värvisin juukseid Syossi juuksevärviga, tooni nimi oli vist Natural Black, aga ma kindel ei ole. Tulemus jäi must, nagu ikka. Ma ei olnud varem Syossi värve kasutanud ja kartsin, et need võivad olla sama halvad, kui šampoonid, aga eksisin. Värv jäi pähe selline nagu pidi ja nahalt oli plekke tunduvalt kergem eemaldada, kui Garnier'i värve. Ainuke viga oli selles, et mitu nädalat peale värvimist tuli pead pestes ikka tumedat tooni maha (vesi oli alati pruunikas), aga värvitud osa sellest õnneks heledamaks ei kulunud. Seekord haarasin esialgu kohe oma tavapärase Garnier'i värvi, aga otsustasin ümber. Vaatasin, et Syossi värvid olid soodushinnaga ja mõtlesin ka sel korral seda  kasutada. Tooni aga valisin teistsuguse - Tokyo Black. Värv tundus väga huvitav, selline lillaka alatooniga must. Ma alguses natuke küll kõhklesin, aga mõtlesin siiski proovida, peab ju katsetama, ega muidu teada ei saa. Syossi värvidel on veel see eelis, et nendega on kaasas värvi pealekandmise potsik (ma pintsliga ei oska värvi üldse peale kanda, nii et ma üleni murjam ei oleks). Kui ma olin värvi kokku seganud, siis mind hirmutas segu värv, see oli oranž. Värvi peale kandes olid mu juured ka oranžid ja natukese aja möödudes punased. Ma juba mõtlesin, et ma jäängi juuksed mustad, juured punased look'iga. :D Mida aeg edasi, seda tumepunakamaks juureosa läks. 10 minutit enne mahapesu olid juured tumepunased ja kuni mahapesemiseni samasugused. Hoidsin värvi peas 30 minutit (ma värvisin ainult juuri ja veidike tõmbasin värvi ka alumisele osale, aga kogu juuksekasvu ma ei värvinud, mul poleks selleks värvi jagunudki). Kui värvi maha pesin oli vesi niii tumepunane, et lausa jube oli vaadata :D Lõpptulemus on igatahes selline, et need eesolevad nö. titejuuksed on hästi tumepunakaslillakad, aga juured on siiski täiesti tumedad. Kui paar korda juukseid pesta, siis ehk tõmbab normaalseks ära. :D Kui kõik juuksed oleksid sellist värvi, oleks tulemus kindlasti kordades ilusam ja efektsem. Kartsin hullemalt, aga õnneks pääsesin ;)

Proovisin ka juustest pilti teha, aga pildil pole midagi erilist aru saada, paistab nagu tavaline must ja pealagi on punakas, mis nagunii paari pesuga maha kulub. Selle värvimiskorraga sain hoogu juurde rohkem erinevaid värvitoone ja -varjundeid katsetama ;)

1 comment:

  1. Värvitud juukseid tuleb pesta ainult color protect sampoonidega ;) kõige hullem värvi maha pesija on head and sholders

    ReplyDelete