Wednesday, April 17, 2013

Shopping time

Eelmine nädalavahetus möödus poodlemislainel. Kuna üks shoppaja tuli Norrast, siis plaanisime ette võtta mineku Rocca al Mare'sse, sest see on parajalt suur ja poode on nii odavama kui kallima kauba austajatele. Seadsin endale suurimaks eesmärgiks leida uus kott. Mu vanal on lukk katki ja käeotsas on seda nii või naa tülikas vedada, sest see kipub alati liiga raskeks minema (alati on ju vaja terve elamine kaasa võtta). Õnneks ma ei pidanud seda kaua otsima ja sain endale superlaheda koti Cropp'ist. Olen nii rahul, sest kott on põhimõtteliselt selline nagu ma soovisin ja ette kujutasin (ma rohkem ei kirjeldakski, vaid lisan juurde pildi, saab parema ettekujutuse). Cropp'ist sain veel ühe pluusi. Mulle viimasel ajal väga meeldivad need triiksärgilaadsed särgid, mis on eest kinninööbitavad. Krael on mõlemal pool kolm needikest ja pluus ise on sinine. Väga lihtne, aga sobib kandmiseks nii tööl kui vabal ajal. House on juba mõnda aega mu favoriitides olnud. See pood on soodne ja moodne. Kahju on ainult see, et ta Roccas asub, ma ei viitsi enamasti ühe poe pärast Roccasse sõitu ette võtta ja siis paratamatult käin seal väga harva, vaid siis, kui sinnakanti asja on. Hetkel ma ostsin sealt vaid ühe vöö, aga silma panin peale juba ühele seelikule ja pluusile, kuid mõtlesin, et ma ei torma neid kohe ostma, sest meie suvi ei paista kuidagi lähenevat ja mul pole selle õhulise seelikuga midagi peale hakata. Viimaseks ostuks jäid jalatsid. Otsisin endale musti tenniseid, sest oma valged ma suutsin lõplikult ära mäkerdada. Leidsin endale mustad tennised valgete paelte ja taldadega New Yorkerist. Need olid nii odavad, et proovisin korra, sobisid ja ostsin kohe ära. Sellega olidki mu Rocca ostnud lõppenud. Järgmisel päeval läksin õhtul korra Kristiinesse, mõtlesin, et hüppan siis juba Tally Weijlist ka läbi ja õigesti tegin, sain vägevate pükste omanikuks. Need ei ole teksad, ega retuusid vaid sellised teisest materjalist, ma ei oska kirjeldada ja pilti ma ka teha ei saa, sest püksid jätsin Tallinnasse soojemaid ilmu ootama. Püksid olid allahinnatud ja sain need 19.99€ eest. ;) Clipsonist soetasin endale üliüli laheda juuksehoidja, pilti ma teha ei saa, sest seda pole mul kaasas, aga see on umbes selline, et patsikumm on sees ja siis hobusesaba ümber käib selline metallist ring, pisikesed needikesed on peal, kuldne värv. Ma ei oska seletada, eks see jääb igaühe oma teha, kuidas ta seda ette kujutada kavatseb, sest mu seletus oli totaalselt arusaamatu.  :D Sain ka väga lahedate kõrvarõngaste omanikuks, aga neid näete juba pildil. 

                                Kõrvarõngad 4,5€
                                Kott 25,19€ (kliendikaardiga), muidu 27, ... €

                                 Pluus 16,99€, vöö 4,99€ (soodushind).

No comments:

Post a Comment