Wednesday, April 10, 2013

Minu uus lemmik

Leidsin omale uue lemmiku ilutoote - kookosõli. Olen juba pikalt sellel silma peal hoidnud, aga ostmiseni polnud varem jõudnud. Seekord aga mõtlesin, et kaua võib ja ostsin ära. Googeldasin kookosõli kohta väga palju,et milleks see hea on ja millist soovitatakse. Lõpuks läksin lähimasse ökopoodi Eliksiir ja ostsin rafineerimata 100% kookosõli. Õli on tahkel kujul 400ml purgis. Sõrmedel aga sulab silmapilkselt. See lõhnab imehästi! Olen seda mitu korda üle keha määrinud ja tundsin ennast ehtsa kookospallina :D Esialgu olen ma supppper rahul, käin ja nuusutan ja katsetan seda kogu aeg. Isegi maitse on sellel väga hea, nii et ka toidutegemisel saab seda kasutada, kui tahtmist ja vajadust on.
Soovitan seda tõesti kõigile, kes tahavad oma nahka ja juukseid naturaalsete õlide näol hellitada. :)
Hind oli 10,70€, aga hetkel on see 30% allahinnatud.

No comments:

Post a Comment