Friday, March 1, 2013

Jumestus

Ostsin mõned päevad tagasi endale uue jumestuskreemi. Kuna ma olen selline udupea, siis Tallinnasse minnes unustasin ma oma meigikoti maha, aga et järgmine päev oli tööpäev, siis tekkis väike murepilveke :D Läksin samal õhtul poodi ja valisin siis kõige normaalsema (enda arust), aga no kui juba juhtuma hakkas, siis jäigi. Poes vaatasin, et värv paras, isegi käel tundus kergelt tumedam, aga hommikul, kui seda proovima hakkasin, olin näost nagu lubjakas, ostsin ikka natuke liiga heleda. Kui muidu saaks tulemuse korda kasutades päikesepuudrit või pruunistavaid pärleid, siis neid mul ju ei olnud (kõik vajalik oli mahajäänud meigikotis). Õnneks aga olin ma enne Tallinnasse liikumist vanaema juurest läbi käinud, kes andis mulle paar asja, mida ta ise enam ei kasutanud. Sinna kuulus kulmupliiats, peitepulk ja veel mõned jumestustarbed. Niiet ühe päeva olin ma tööl nagu elav surnu, aga toime tulin, küll suure vingumise ja ulgumisega! :D Täna aga proovisin seda jumestuskreemi uuesti ja kasutasin pruunistavaid pärleid lisaks ja tulemus oli kohe palju-palju parem. Tegin täna mõned pildid ka, lisan need siia ja panen ka kirja, mis kosmeetikatooteid ma kasutasin.


Aluspõhi: Oriflame Perfecting Face Primer
Jumestuskreem: Maybelline Dream Matte mousse (jumestuskreem ise on mõnusa koostisega, vahune)
Kulmud: Avoni tumepruun kulmupliiats
Ripsmed: Avoni super Full ripsmetušš
Põsed: Avoni pruunistavad pärlid
Huuled: Avoni tumeroosa huulepliiats tooniga Misty Rose (ma ei ole varem huulepliiatseid kasutanud, aga võin öelda, et enam ma tumeroosat huulepulka ilma pliiatsita peale ei kanna. Tulemus jääb kordi ilusam ja veatum, kui ilma pliiatsita pulka peale kandes) ja Avoni huulepulk tooniga caressing coral (seda kandsin peale huulepulgapintsliga, et vältida liiga paksu värvikihti).
Vigadeparandus: Avoni peitepulk

..JA VALMIS ;)

No comments:

Post a Comment