Monday, March 11, 2013

Eveline Cosmetics 8w1 total action

Iga kord kui küüntelt laki eemaldan vahib vastu väga inetu vaatepilt. Küüned on krobelised ja imeõrnad. Kui paar päeva lakipausi peaksin, siis oleks mu küüned jälle nullis tagasi, sest need murduvad kohe ära, kui lakki peal pole. Mõtlesin, et peaks proovima küüneõli, aga kui ma seal leti ees seisin leidsin hoopis muu toote, mis huvi hakkas pakkuma. Nimelt intensiivhooldus kahjustatud küüntele Eveline Cosmetics'ilt. Toode lubab tihendada, tugevndada ja soodustada küüneplaadi kasvu. Kaitsta mõranemise, murdumise ja lõhenemise eest. Kahjustatud ja matid küüned muuta siledaks ja säravaks. Sobib hästi kunstküünte eemaldamise järgseks ravikuuriks. Tulemused peaks näha olema juba 10ne päevase kasutuse järel. Kasutamine: kanda küüntele 4 päeva järjest, seejärel puhastada küüned ja korrata tegevust regulaarselt. Enamasti ma sellist nö 'imejuttu' ei usu, aga mõtlesin ikkagi proovida, võib-olla natuke aitab. Täna on kolmas päev kui seda peale kandsin ja asi, mis mul selle juures meeldib, on see, et küünepalsam jätab küüned mõnusalt heledaks, nagu hele lakikiht jääb küünele, aga see on ilus ja mõnus pastelne. Kui ma küüsi õrnalt painutan, siis tunduvad nad natuke tugevamad küll, aga see võib sellest olla, et hoolduslakk on peal. Aga siiani olen päris rahul :) Kuna toode maksis vaid 2.99€, siis midagi  tõeliselt hämmastavat oodata ei ole. Kui isegi mingit tulemust ei saavuta, siis hakkan seda kui küünelakki kasutama, sest mulle väga meeldib, milline see küünel jääb ;)

Naljakas on see, et kui ma seda pilti otsisin, siis sattusin Eveline Cosmetics'i epoodi ja seal on selle toote hinnaks 6,99£, aga Selveris 2,99€. Milline võit! :D

1 comment: