Tuesday, August 13, 2013

Avon planet spa face masks

Näohooldus on värske väljanägemise jaoks väga oluline, kuid paratamatult jätan ma selle unarusse, kas siis viitsimatuse pärast või ajapuuduse tõttu. Aeg-ajalt tekib mul aga vastupandamatu soov teha erinevaid näomaske. Kuna mul on üpriski kuiv näonahk ja aeg-ajalt ka streigib, siis eelistan maske, mis niisutavad või sügavpuhastavad. Näomaske olen ma soetanud Avonist, sest kui aus olla, siis poest ostetavaid maske ma ei julge proovida, kuna mu nahk on natuke liiga allergiline, aga Avoni tooteid olen mina ja mu näonahk hakanud usaldama, sest mul ei ole mitte ükski nende toode põhjustanud allergilisi reaktsioone. Hiljuti sain just mõned Planet spa näomaski testrid katsetamiseks. Olen neist nüüd kolme proovinud ja üks on veel katsetamata. Ühe tuubi olen ka soetanud varasemalt, mida ka regulaarselt kasutan (või noh, siis kui meelde tuleb (A)).
Igast testrist saab kaks korda maskitada, aga kes väga säästlikult maski näole kannab, saab ka vast kolmel korral seda kasutada.
See pruunikas tuub on savimask, millest ma olen ka varasemalt natuke kirjutanud SIIN. Roheline on vahemere oliiviõliga niisutav näomask, aga seda ma ainukesena proovinud ei ole ja ei oska ka kommentaare jagada. Lilla on Tai lootoslillega sügavpuhastav näomask. Seda ma olen varem ka kasutanud ja supper rahule jäänud, tõesti! Hall on surnumeremineraalidega mudamask. Proovisin seda täna ja kõige ägedam on selle juures see, et ma ei ole pidanud näokreemi peale mahapesemist panema. Tavaliselt mu nägu karjub kohe kreemi järele, kui on vett tunda saanud, aga seekord ma lausa unustasin kreemitamise ära, sest mitte mingisugust kiskumist näos ei olnud.. ja siiamaani pole, kuigi maskitamisest on möödas juba tunnike kindlasti. Selle beeži pakendi olen ma tühjaks kasutanud, sest see on mu lemmik, Aafrika sheavõiga niisutav näomask. Ja see ka tõesti niisutab! Olen kõikides maskides positiivselt üllatunud ja ühti halba sõna öelda ei ole. Nendest maskidest võib ju lausa sõltuvusse jääda! ;)

No comments:

Post a Comment